Services | Strategi & identitet
En velovervejet målgruppe, identitet og strategi skaber langvarige resultater.
Marketing starter med strategi og identitet
Grundlaget for marketing-succes ligger i en veldefineret målgruppe, en tydelig identitet og en skarp strategi.
- En veldefineret målgruppe sørger for, at din kommunikation er målrettet dine kunder frem for en bredere, uspecifik gruppe.
- En tydelig identitet sørger for, at dit brand fremstår professionelt og genkendeligt.
- En skarp marketingstrategi sikrer, at du når den rette målgruppe via de rette medier på de rette tidspunkter og får mest muligt ud af dit budget.
At opbygge et stærkt og sammenhængende brand kræver en gennemtænkt strategi. En handlingsplan er derfor et essentielt værktøj for vellykket eksekvering. Det hjælper med at holde fokus på målet og skabe langvarige resultater på bundlinjen.
Målgruppe og identitet
En gennemtænkt marketingstrategi starter med et analytisk kendskab til målgruppen, som danner rammer for jeres identitet og dernæst marketing.
Visuel identitet og tone of voice
En tiltalende visuel identitet og en klar tone of voice (kommunikationslinje) forbedrer brandets genkendelighed, synlighed og styrke.
Strategi og handlingsplan
Med en veldefineret strategi og en stærk handlingsplan får du målrettede og effektive marketingindsatser og opnår ønskede resultater.
Eksekvering
Uden effektiv eksekvering er selv de bedste idéer, mest omfattende planer og ambitiøse mål værdiløse. Derfor er det afgørende, når du udvikler en strategi, altid at overveje eksekveringsmulighederne, herunder tilgængelige medier, budget og nødvendige ressourcer.
Målgruppe og identitet
En gennemtænkt marketingstrategi starter med et analytisk kendskab til målgruppen, som danner rammer for jeres identitet og dernæst marketing.
Visuel identitet og tone of voice
En tiltalende visuel identitet og en klar tone of voice (kommunikationslinje) forbedrer brandets genkendelighed, synlighed og styrke.
Strategi og handlingsplan
Med en veldefineret strategi og en stærk handlingsplan får du målrettede og effektive marketingindsatser og opnår ønskede resultater.
Eksekvering
Uden effektiv eksekvering er selv de bedste idéer, mest omfattende planer og ambitiøse mål værdiløse. Derfor er det afgørende, når du udvikler en strategi, altid at overveje eksekveringsmulighederne, herunder tilgængelige medier, budget og nødvendige ressourcer.
Målgruppe og identitet
En gennemtænkt marketingstrategi starter med et analytisk kendskab til målgruppen, som danner rammer for jeres identitet og dernæst marketing.
Visuel identitet og tone of voice
En tiltalende visuel identitet og en klar tone of voice (kommunikationslinje) forbedrer brandets genkendelighed, synlighed og styrke.
Strategi og handlingsplan
Med en veldefineret strategi og en stærk handlingsplan får du målrettede og effektive marketingindsatser og opnår ønskede resultater.
Eksekvering
Uden effektiv eksekvering er selv de bedste idéer, mest omfattende planer og ambitiøse mål værdiløse. Derfor er det afgørende, når du udvikler en strategi, altid at overveje eksekveringsmulighederne, herunder tilgængelige medier, budget og nødvendige ressourcer.
Udvalgte Cases
Købsmæglerne
Strategi, Online Annoncering, SEO, SoMe, Sporing/Data Management, Webudvikling – DK
Læs mere
N.O Jensen
Strategi & Identitet, Projektstyring, Målgruppe, Kampagneplanlægning, Grafisk Design, Webudvikling, Online Annoncering, SEO, SoMe, PR/Kommunikation – DK
Læs mere
Atlas Food
Strategi & Identitet, Grafisk Design, Webudvikling, Messematerialer – ENG
Læs mere